Utazás előtti és utáni interneten

Már utazó több mint 40 éve – hüvelykujj az én első napjaiban, a csizma az cserkészek, a Lambretta jött a következő, majd az első régi petárda, majd újabb régi hazugság, hogy a strandok a Costa Brava.Ujjam, csizma, kerékpárok és petárdákat elvitt egész Európában és az Egyesült Királyságban, mielőtt megállapította, hogy charterjáratot Spanyolországba egy régi “Connie” lehetett rávenni, hogy a strandok és bárok sokkal gyorsabb és több időt, hogy élvezze a helyi utazási lehetőségeket lovas kocsi és az alkalmi busszal és vonattal.

Olin Gilbert – 2015

“Go West és Prosper” úgy tűnt, hogy egy jó ötlet, így ahelyett, hogy egy 8 órás repülés vettem egy 8 napos transzatlanti átkelés Tilbury Montreal a Stephan Batory lengyel-óceán Lines annak biztosítása, hogy a jet lag nem baj én utazási terveit. Néhány évvel később léptem át a tó ismét egy hajót, de ez most 5-ször nagyobb és utaztam stílusosan a QE2 és vacsorázott a királynő Grill némileg elmozdult a korábbi tapasztalatok. Én nagyon ajánlom tengeri utazások, de nem látom magam egyik modern tengerjáró hajók megy kikötőről kikötőre állandó felállásban, hogy a le- és felszállást vásárolni póló. Azonban, én megtettem 10 Windjammers és a Star Clipper cruise a Karib-térségben, amelyek mind emlékezetes (reméljük Windjammer Barefoot Cruises helyreálljon bánatos). De elkalandoztam.

Olvastam, hogy Kanada egy látványos ország, a tenger fénylő tengerig, és én belépett a Szent Lőrinc-folyó Montreal, majd nyugat felé egy régi Econoline van a Nagy-tavak, az egész prérik, hogy a Sziklás-hegységben, mielőtt véget akár bálnák ki a Csendes-óceán partján Vancouver-sziget kirándulás volt a csoda, hogy egy olyan pasit Londonból. Ma a táj még mindig látványos, és a legjobb út még mindig közúton, így bérelni vagy vásárolni egy autót, lakóautó vagy motorkerékpár, vonattal, vagy buszt, de ne feledjük a térképek, legyező bot, jó csizma és töltse idejét.

A kedvenc részem a Kanada / USA kalandtúra kell lennie Észak-BC / Alaska, túrázni a Chilkoot Trail a lépéseket a goldseekers a 1898. Északnyugati területek kenuval a Nahannie folyó és a Yukon vezetni Dawson City csirke Alaszka. Ha szereted a szabadban, és tegye fel néhány hibát, leadott egy légy, és bővíteni néhány hegyekre vagy a meghajtó a végtelen földutak megosztása a tér jávorszarvas, karibu, jávorszarvas, medve és a sas, majd ezek azok a helyek, hogy hozott a listán. Az örömök és tapasztalatok vezetés Inuvik a Dempster Autópálya vagy Prudhoe Bay a Dalton Highway, vagy akár a Canol Road csak éreztem elvégzi azokat. Azt már említettem az Alaska Highway, de most ez egy könnyű meghajtó ellentétben a fent említett.

Ma a költségek vezetés ezeket a távolságokat is jelentheti, hogy közös az út másokkal van szükség, de RVing vagy egyszerűen vanning és kemping egy nagyszerű módja annak, hogy a horizonton túl. Néhány útközben kalandok most kell előre le kell foglalni, míg ha azt vándorolt ​​Denali és a Chilkoot Pass ez csak egy eset a nézőnek, regisztráció a helyi vadőr irodai és irány a ki. Egy kicsit előrébb tervezésre van szükség a mai utazó és költség megfontolások hosszadalmas járatok vagy meghajtókat kell valahogy ellensúlyozni több gondos tervezés. A nap ésszerű gázárak én nem is tekintik a vezetési vagy repülő költségek és vezették a Key West-re, az északnyugati partján, lefelé a nyugati parton a bajai és a nyugati parton New York. Egyszer még repültem én 1946 Fleet taildragger a Csendes-Atlanti-vissza alkalmazásával körülbelül 5 liter egy óra Avgas. Mielőtt az olaj és a hitelválság én vezettem Rio de Janeiro Lima, le a Tierra del Fuego és vissza Rio, amely több mint 15.000 mérföld a látványos díszletek és nem véve figyelembe a gázár. Dél-Amerika legyen a útvonaltól is! Néhány más emlékezetes meghajtók, amelyek mostanra szükségessé válhat a jelzálog a gázszolgáltató társaságok közé Londonból A Nordkapp, Norvégia, hajók kapitányai Canyon Új-Zéland és a magány a messzi északon Ausztrália és a csodálatos partján Nyugat-Ausztrália benéz a Monkey Mia és Hullám szikla.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *